O Αlister Crowley μίλησε για τον θεό της νέας εποχής, που είναι πάνω από το καλό και το κακό (όπως και Ο Αβράξας του Γιούγκ) και αφού θα μπούμε στην περίοδο του μεγάλου εξορκισμού, όπου το Aiwaz metazon (Σατανάς) θα ρίξει το ιουδαικό μέταζον (Jehovah) στην Αβυσσο, για να ξαναγεννηθεί μέσα απο το γνωστικό metazon (Χριστός-Εωσφόρος) ως Ώρος, και θα μπούμε σε μια εποχή πολύ δύσκολη για όλους και after θα πλημμυρίσει τον κόσμο στο αίμα, καθώς ειναι ο θεός του πληρώματος (όπως έλεγε και ο Γιούγκ για τον Αβράξα) μετά τις περιόδους της Ίσιδας (Ελληνισμού) - Όσιρι (Ιουδαιοχριστιανισμού) - Ώρου (Τέκνο των δύο) στο θεουργικό τρίγωνο:
Ίσιδα (που είναι η θεά που φέρνει την γνώση - Δημήτηρ - Θυληκό σύστημα - μήτρα) - Ελληνισμός
Όσιρις (Αρσενικό συστημα) - Ιουδαισμός
Ώρος (τέκνο - ερμαφρόδιτος λόγος)
"The Aeon of Horus is here: and its first flower may well be this: that, freed of the obsession of the doom of the Ego in Death, and of the limitation of the Mind by Reason, the best men again set out with eager eyes upon the Path of the Wise, the mountain track of the goat, and then the untrodden Ridge, that leads to the ice-gleaming pinnacles of Mastery!"
Ο γνωστικός θεός είναι ο Αβράξας, ο ΙΑΩ Σαβαώθ της βίβλου, που για τους Έλληνες ήταν το ΙΑΩ ηταν το μυστικό όνομα του Δία και ήταν η αρχική μετάφραση του τετραγράμματου στην βίβλο.
Είναι το πλήρωμα όπου επανέρχετε ο Ώρος-Χριστός να πάρει εκδίκηση για τον πατέρα του.
Όπως λέει και ο Γιουγκ:
We must, therefore, distinguish the qualities of the pleroma. The qualities are pairs of opposites, such as—
The Effective and the Ineffective.
Fullness and Emptiness.
Living and Dead.
Difference and Sameness.
Light and Darkness.
The Hot and the Cold.
Force and Matter.
Time and Space.
Good and Evil.
Beauty and Ugliness.
The One and the Many.
Αυτό που εις την ουσία υπονοούν ο Γιουνγκ και ο θειος Αλ είναι ότι η δευτέρα παρουσία θα ειναι μία περίοδος η οποία μάλιστα έχει ήδη ξεκινήσει. Αυτός δε που ήταν αρκετά ποιό προκλητικός, είναι o Samael Aun Weor που είναι και ο πλέον αναγωρισμένος γνωστικός διδάσκαλος παγγοσμίως ο οποίος εις την ουσία δήλωσε ότι είναι ο Άβαταρ του Υδροχόου και του αρχάγγελου Σάμαελ, ο Χριστος-Εωσφόρος και ο καβαλάρης του άσπρου αλόγου της αποκάλυψης, όπως και ο Κάλκι στο άσπρο άλογο αλλά και ο Maitreya Buddha.
Όπως ο ίδιος λέει, είναι ο έκπτωτος αρχάγγελος Σάμαελ ο οποίος πλήρωσε το κάρμα του και έγινε ξανά Βodhisattva, γίνεται δε ακόμα πιο προκλητικός οταν λέει ότι είναι αυτός που έριξε το μέταζον του Γιαχβέ στην άβυσσο και οτι είναι αυτός που καθάρισε το αστρικό πεδίο για να ανοίξει την νεα εποχή.
Ασφαλώς όλα αυτά είναι αδύνατον να τα δεχθεί κάποιος ορθόδοξος αλλά πολύ φοβάμαι, ότι είναι αρκετά πιο κοντά στην πραγματικότητα, άλλωστε γιατί στην αποκάλυψη ο Ιωάννης μιλάει για τον βασιλέα των βασιλέων με τα πολλά ονόματα που το πραγματικό του όνομα δεν είδε κανένας;
Ο ίδιος λέει, ότι ο Χριστός είναι η ανώτερη κοσμική ενέργεια και ότι έχει παρουσιαστεί στο παρελθόν σε διαφορετικές παραδόσεις μέσα απο διαφορετικά πρόσωπα με τα εξής ονόματα:
Thoth, Ormuz, Ahura Mazda, Krishna, Osiris, Zeus, Jupiter, Quetzalcoatl, Okidanokh, Kulkulcan, Khristos, Chrestos, Christus, Messiah, Baldur, Mahavatar Babaji, Moses, Padmasambhava, John the Baptist, Milarepa, Ramakrishnand, Avalokitesvara.
Συνέχισε εις την ουσία την διδασκαλία του επόμενου πιο αναγνωρισμένου γνωστικού διδάσκαλου (του www.daskalos.org) όταν μίλησε για τον Κοσμικό Χριστό τον οποίον ενσαρκώνουν στην ουσία όλοι οι Bodhisattva. Ναι λέει, υπήρξε ο ιστορικός Ιησούς της εκκλησίας (μυστικισμού), υπάρχει λέει ο γνωστικός (αποκρυφισμός) Χριστός του μετασχηματισμού, και υπάρχει λέει και ο αποκαλυπτικός Χριστός που θα έρθει με την Νέα Ιερουσαλήμ μετά τον μεγάλο κατακλυσμό της φωτιάς που θα καταστρέψει τον γνωστό κόσμο.
Μου θύμισε τον Ηράκλειτο που έλεγε οτι όταν το πυρ έρθει τα πάντα θα διαχωρίσει και θα εξουσιάσει.