Δευτέρα 1 Νοεμβρίου 2010

Aeon of Lucifer και θέλημα.

Η πραγματικότητα είναι, ότι ο λόγος της Βίβλου είναι διπολικός (Απολλώνιος-ηλιακός λόγος), άλλο πράγμα θα εκλάβεις αν έχεις αναμένα τα φώτα, και άλλο αν την μελετήσεις μέσα στο σκοτάδι.

Η δική μου άποψη, όπως και των περισσοτέρων σχετικών με την θεουργία, που ασχολήθηκαν με το θέμα, είναι ότι πρόκειται σαφώς για θείο λόγο, ασχέτως με τις όποιες αντιφάσεις και τα εμβόλιμα, αλλά και τις περικοπές, που διαμόρφωσαν αυτό το ελλιπές και προβληματικό δόγμα.

Όμως πιστεύω, ότι αν παραβλέψουμε τις θρησκευτικές προκαταλήψεις και την ιστορία αυτής της παρελθούσας θρησκείας, μπορούμε να δούμε ότι η θεία-άχρονη ουσία του κειμένου παραμένει αναλοίωτη.

Μπορεί φυσικά να δεί αυτός που θέλει(θέλημα), αυτός που δεν θέλει, μπορεί να περιμένει σκυφτή τον πουτσοτκακλυσμό του πυρ, που θα κάψει τον παιχνιδιάρη κώλο της.

Όπως έλεγε και ο θείος Ηράκλειτος, όταν το πυρ έλθει τα πάντα θα διαχωρίσει και θα εξουσιάσει.

Το πυρ ήλθε αγαπητά δίποδα μιάσματα, τα πάντα διαχώρισε και τα πάντα εξουσίασε. Το ίδιο θα συμβεί και στην αναμενόμενη επάνοδο. ΟΥΔΕΙΣ μπορεί να κρυφτεί.

Στην εποχή του Εωσφόρου-Ώρου-Αβράξα, θα ξεκαθαρίσουν πολλά, και με τους θρησκόληπτους ειδωλολάτρες του θρησκευτικού κατεστημένου, και με τα καημένα τα άθεα κλπ

Aeon of Horus:
http://lupusanimus.blogspot.com/2010/01/aeon-of-horus.html

Στην εποχή του θελήματος, όπου όλοι θα επιλέξουν την οδό που τους αρμόζει, εκεί που όλοι θα είναι γυμνοί απο λευκές και μαύρες ενδυμασίες, ενώπιον του πυρ.

Οι πύλες θα ανοίξουν, γιατί αυτό είναι το ανώτερο θέλημα, και όχι γιατί το επέλεξαν κάποιοι. Καθώς ΟΥΔΕΙΣ μπορεί να ανοίξει τις πύλες που έκλεισε, και ΟΥΔΕΙΣ μπορεί να κλείσει τις πύλες που άνοιξε, παρά μόνο ΑΥΤΟΣ.

What the fuck is Τhelema?

http://en.wikipedia.org/wiki/Thelema

Thelemites, should seek out and follow their own True Will rather than their ego's desires.


Interesting.

Μήπως όμως ο θείος Αλ ήταν ο μόνος που μίλησε για το θέλημα;

Νόμος είναι και η πειθαρχία στη θέληση του ενός.
Ηράκλειτος.

Ο Ηράκλειτος ήταν απλά ένας φιλόσοφος, που εξέφραζε την υποκειμενική του άποψη η μήπως μπορεί κάποιος να του αποδώσει θρησκευτικές προκαταλήψεις και περίεργες επιθυμίες(ego desires);

Ο ίδιος προσπάθησε πολλές φορές να εξηγήσει, ότι ο λόγος που εκφράζει ΔΕΝ είναι υποκειμενικός.

Ο Ηράκλειτος λοιπόν λέει ότι το παν είναι διαιρετό και αδιαίρετο, γεννητό και αγέννητο, θνητό και αθάνατο, λόγος και αιών, πατέρας και γιος, θεός και δικαιοσύνη. Αφού ακούσετε όχι εμένα αλλά το λόγο, είναι σοφό να ομολογήσετε πως τα πάντα είναι ένα.


Μην ακούσετε εμένα(and my ego desires), ακούστε τον ΛΟΓΟ.

Κατά Ιωάννην Κεφ. 1

1. Εν αρχή ήτο ο Λόγος, και ο Λόγος ήτο παρά τω Θεώ, και Θεός ήτο ο Λόγος.
2. Ούτος ήτο εν αρχή παρά τω Θεώ.
3. Πάντα δι' αυτού έγειναν, και χωρίς αυτού δεν έγεινεν ουδέ εν, το οποίον έγεινεν.
4. Εν αυτώ ήτο ζωή, και η ζωή ήτο το φως των ανθρώπων.
5. Και το φως εν τη σκοτία φέγγει και η σκοτία δεν κατέλαβεν αυτό.


Εδώ δεν υπάρχει κάποιος Γιαχβέ (μια απλή προβολή και κακοποίηση του τετραγράμματου) αρρωστημένα ανθρωποειδή.

Εδώ ο Ιωάννης μιλάει για τον ΛΟΓΟ.

Γι'αυτό πρέπει ν'ακολουθήσουμε τον κοινό λόγο, γιατί το κοινό είναι συμπαντικό. Ενώ όμως ο λόγος είναι κοινός, οι πολλοί ζουν σαν να έχουν μια ιδιαίτερη φρόνηση.


Θα μπορουσάμε λοιπόν να μιλάμε, για την σχέση των Εβραίων με τον ΛΟΓΟ, αν θέλετε να βάζετε τον Ηράκλειτο, μπροστά στον ιερό αγώνα της μαλακίας που σας δέρνει.

Αυτό που θα δυσκολευτούν να καταλάβουν οι μαύρες κότες, δεν είναι το τι είπε ο θείος Αλ και ο θείος Ηράκλειτος, γιατί μπορεί ο κάθε βλάκας που νομίζει ότι έχει μια ιδιαίτερη φρόνηση, να καταλαβαίνει όπως νομίζει αυτά που είπε κάποιος.

Θα μπορέσει όμως ποτέ αυτός ηλίθιος να υπερβεί τον ίδιο τον ΛΟΓΟ;

Θα μπορούσε άραγε να καταλάβει, ότι η διδασκαλία περί θελήματος του ΛΟΓΟΥ για την οποία μίλησε ο Ηράκλειτος ειναι ο ίδιος ο ΛΟΓΟΣ;

Στις πλείστες των περιπτώσεων, είναι σαν να μιλάς σε ηλίθιους, κουφούς και στραβούς, που δεν μπορούν η δεν θέλουν(θέλημα) να καταλάβουν, αλλά πάλι θέλουν-επιθυμούν να νομίζουν ότι μπορούν να υπερβούν τον ΛΟΓΟ και να τον ειρωνεύονται.

Ο Ηράκλειτος πίστευε ότι η ανθρωπότητα είναι ένα τεράστιο κτήνος, ανόητα ή αμετανόητα υποκριτικό σκληρό και αδυσώπητο, ένα κτήνος επικίνδυνο και ηλίθιο, στο οποίο δεν αξίζει τον κόπο να προσπαθήσει κανείς να διδάξει οτιδήποτε.

Άλλοι πάλι πιστεύουν ότι η ανταπόδοση είναι ΝΟΜΟΣ.

Η σκέψη είναι απλή. Δώσαμε στα δίποδα μιάσματα το πυρ, και αυτοί νομίζουν ότι μπορούν να κάνουν ότι τους καβλώνει, καλιεργώντας την αλαζονία, την κουτοπονηριά και τον νοητικό αυνανισμό. Ας τους ρίξουμε λοιπόν τον ΛΟΓΟ για να δούμε ποιός θα γελάσει τελευταίος, όταν φανερωθεί η γύμνια και η μικρότητα των άθλιων humanoids.

Περί του θελήματος, μιλάει και η Βίβλος:

Α'Ιωάνν. 2:15-19
Μη αγαπατε τον κοσμον μηδε τα εν τω κοσμω. εαν τις αγαπα τον κοσμον, ουκ εστιν η αγαπη του πατρος εν αυτω·οτι παν το εν τω κοσμω, η επιθυμια της σαρκος και η επιθυμια των οφθαλμων και η αλαζονεια του βιου, ουκ εστιν εκ του πατρος αλλ εκ του κοσμου εστιν. και ο κοσμος παραγεται και η επιθυμια αυτου, ο δε ποιων το θελημα του θεου μενει εις τον αιωνα.


Μην αγαπάτε ΤΙΠΟΤΑ που δεν αρμόζει στο ανώτερο θέλημα. Ούτε θρησκείες, ούτε έθνη, ούτε φυσικά τον εαυτό σας(ego desires) που είναι μέσα στον κόσμο-είδωλο.

Αγάπη = 93 = Θέλημα
http://lupusanimus.blogspot.com/2010/01/93.html

Θέλημα = Δύναμη της πίστης

Στο ίδιο έργο θεατές, μα άλλαξαν οι προταγωνιστές. Μένει να δούμε το νέο του όνομα.