Πέμπτη 9 Δεκεμβρίου 2010

Είναι ο Σάμαελ Αούν Βεόρ ο έκπτωτος αρχάγγελος-Σατανάς;

Ίσως να ειναι στην εποχή όμως όπου ούτως η άλλως η τροφή μας είναι κλονοποιημένα σκατά, δεν νομίζω ότι έχετε κάτι να χάσετε, ειδικά οι φεγγαράνθρωποι που ψάχνουν για το θείο με το διανοητικό.

Εγώ αποδέχομαι ένα μεγάλο μέρος της διδασκαλίας του Σάμαελ γιατί έφτασα σε αρκετά από τα δικά του συμπεράσματα, πρωτού καν τον γνωρίσω και είναι πιο εύκολο για μένα να δεχθώ κάποια πράγματα τα οποία αρχικά βρήκα μέσα μου. Όταν εις την ουσία είχα ξεκινήσει ως αντιχριστιανός Ορφικοπυθαγόρειος και είχα ήδη δημιουργήσει το ψυχολογικό φεγγάρι (το θύλη) στο οποίο αναφέρετε με ανατριχιαστικές λεπτομέριες σε σχέση με την προσωπική μου εμπειρία.

Το συμπέρασμα για το θεουργικό τρίγωνο μου είχε καρφωθεί στον εγγέφαλο πρωτού καν γνωρίσω τις θεωρίες των Σάμαελ-Γιούνγκ-Crowley αλλά και Μαργιώρη.

Όπου η προσπάθεια προσέγγισης του θείου με το διανοητικό με είχε τρομοκρατήσει όταν έφτασα στο εξής απλούστατο τελικά συμπέρασμα:

Το διανοητικό από μόνο του, συμβάλλει μονάχα στο να κατευθύνει τους ανθρώπους προς τη μαύρη μαγεία. Σαμαέλ Αούν Βεόρ

Άρα το πιθανότερο είναι να συμφωνούσα με τον Παλαμά στην διαμάχη του με τον Βαρλαάμ ακόμα και αν αυτό θα γύρναγε εναντίον μου. Πιστεύω στην σύνθεση του Εωσφορισμού με τον μυστικισμό και όχι στον διαχωρισμό και στην διαμάχη.

Ο Εωσφορισμός από μόνος του, διαλύει τον κοινωνικό ιστό και χωρίς την ασπίδα του μυστικισμού είναι καταστρεπτικός.

Θεωρώ ότι δεν έχει ελπίδες καμία αποκρυφιστική οργάνωση που δεν σέβεται τον μυστικισμό να γλυτώσει από την οργή των Θεών.

Το ζητούμενο ΔΕΝ είναι η παραμορφωτική γνώση και η διανοητική εξέλιξη. Το ζητούμενο είναι η Γνώση και η πνευματική εξέλιξη.

Όλα αυτά έρχονται και δένουν σαν ποίημα με το απόκρυφο του ΑΠΙΣΤΟΥ Θωμά των Γνωστικών.

«αυτοί που γνωρίζουν τα πάντα, μα αγνοούν τον εαυτό τους, αγνοούν τα πάντα»

«Εάν αυτοί που σας έλκουν, σας πουν ‘κοιτάξτε, η βασιλεία είναι στον ουρανό’, τότε τα πετεινά του ουρανού θα φτάσουν εκεί πριν από εσάς. Εάν σας πουν ‘κοιτάξτε, η βασιλεία είναι στην θάλασσα’, τότε τα ψάρια θα φτάσουν εκεί πριν από εσάς.

Η βασιλεία του Θεού είναι μέσα σας και έξω από εσάς. Όποιος γνωρίζει τον εαυτό του, θα βρει και αυτήν (δλδ την βασιλεία). Όταν γνωρίσετε τον εαυτό σας, θα γνωρίσετε ότι είστε υιοί Θεού ζωντανού. Μα εάν δεν γνωρίσετε τον εαυτό σας, θα είστε στην φτώχεια και θα είστε η φτώχεια»

«Οποιοσδήποτε εδώ με δυό καλά αυτιά, καλά θα κάνει ν’ ακούσει! Υπάρχει φως μέσα σε έναν άνθρωπο του φωτός και φωτίζει όλο το κόσμο. Εάν δεν φωτίζει, είναι σκοτάδι»

«ότι ακούσετε στο αυτί σας, το άλλο αυτί ισχυρίζεται πως είναι από την κορυφή σας.
Κανείς δεν ανάβει λυχνάρι για να το βάλει κάτω από καλάθι, ούτε για να το βάλει κάπου κρυφά. Μα το βάζει κάπου όπου όλοι όσοι έρχονται και φεύγουν, μπορούν να δουν το φως του»

Ο Ιησούς είπε «2 θα καθίσουν στο ανάκλιντρο. Ο ένας θα πεθάνει, ο άλλος θα ζήσει» Και η Σαλώμη είπε «ποιός είσαι Κύριε; Σκαρφάλωσες στο ανάκλιντρό μου και έφαγες από το τραπέζι μου, λες και έρχεσαι από κάποιον» Κι ο Ιησούς της είπε «είμαι αυτός που έρχεται από αυτό που είναι Όλο. Μου δόθηκαν πράγματα από τον Πατέρα μου. Είμαι ο μαθητής σου. Γιαυτό λέω, όταν ένας είναι ολόκληρος, τότε θα γεμίσει φως. Μα εάν είναι χωρισμένος (διαιρεμένος), τότε θα γεμίσει σκοτάδι»